The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2012

1 tot 10 van 1737
1   11   21 ... 171 ... 341 ... 521 ... 691 ... 861 ... 1041 ... 1211 ... 1381 ... 1561 ... 1731

 artikel - letter to the editor: ‘We are the canary in a coal mine’: establishing a disease category and a new health risk
M.B. de Graaff, C. Bröer in: Health, Risk & Society, Vol. 14 (2012), p. 129-147
download uvapub:119424 boek - monografie: Een inkijkje in de onzichtbare stad: alledaagse spanningen en latent conflict rondom het Zwanenvechtplein
N. Verloo (2012), p. 85
 artikel - letter to the editor: Brain connectivity and high functioning autism: a promising path of research that needs refined models, methodological convergence, and stronger behavioral links
M.E. Vissers, M.X. Cohen, H.M. Geurts in: Neuroscience and Biobehavioral Reviews, Vol. 36 (2012), p. 604-625
 artikel - letter to the editor: The effectiveness of mindfulness training for children with ADHD and mindful parenting for their parents
S. van der Oord, S.M. Bögels, D. Peijnenburg in: Journal of Child and Family Studies, Vol. 21 (2012), p. 139-147
 boekdeel - hoofdstuk: Schema therapy in adolescents
M. Geerdink, E. Jongman, A. Scholing in: The Wiley-Blackwell handbook of schema therapy: theory, research and practice (2012), p. 391-396
 artikel - letter to the editor: The effects of experimentally induced rumination, positive reappraisal, acceptance, and distancing when thinking about a stressful event on affect states in adolescents
L. Rood, J. Roelofs, S.M. Bögels, A. Arntz in: Journal of Abnormal Child Psychology, Vol. 40 (2012), p. 73-84
 artikel - letter to the editor: Stress-reactive rumination, negative cognitive style, and stressors in relationship to depressive symptoms in non-clinical youth
L. Rood, J. Roelofs, S.M. Bögels, C. Meesters in: Journal of Youth and Adolescence, Vol. 41 (2012), p. 414-425
 artikel - letter to the editor: Gescheiden onderwijs? Breng leerlingen meer bij elkaar
H. van de Werfhorst in: Bij de Les, Vol. 8 (2012), p. 28-29
 rapport: Integrale behandeling van jongeren met een LVB bij Lijn 5: implementatie, doelgroepomschrijving, veranderingen en cliënttevredenheid
I.B. Wissink, X. Moonen, G.J. Stams (2012), p. 36
10  download uvapub:124436 artikel - letter to the editor: Reward and punishment sensitivity in children with ADHD: validating the Sensitivity to Punishment and Sensitivity to Reward Questionnaire for Children (SPSR-C)
M. Luman, C.S. van Meel, J. Oosterlaan, H.M. Geurts in: Journal of Abnormal Child Psychology, Vol. 40 (2012), p. 145-157