The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publication list

Faculty of Humanities - 2000

1 to 10 of 1097
1   11   21 ... 101 ... 211 ... 321 ... 431 ... 541 ... 651 ... 761 ... 871 ... 981 ... 1091

 part of book - chapter: Caused-Motion and teh "Bottum-up" Role of Grammar
F.C. van der Leek in: Constructions in Cognitive Linguistics (2000), p. 301-331
 article - letter to the editor: Soucasna' Nizozemsk├í divadeln├║ Krajina
H.M. Bobkova in: SAD Svet a divadlo (2000), p. 4-22
 part of book - chapter: Editor's Foreword
F.C. van der Leek in: Constructions in Cognitive Linguistics (2000), p. ix-xv
 part of book - chapter: Niet denken dat of denken dat niet, dat is de kwestie
F.C. van der Leek in: Samengevoegde woorden (2000), p. 169-179
 book editorship: Constructions in Cognitive Linguistics
F.C. van der Leek, A. Foolen (2000), p. 338
 part of book - chapter: Non-selective access and activation in child Bilingualism: the lexicon
E.H. van der Linden in: Cross-linguistic influences in child bilinguism (2000), p. 37-57
download uvapub:30459 article - letter to the editor: Nationalist elements in the work of Marx and Engels: a critical survey
E. van Ree in: Internationaler Beirat MEGA - Studien, Vol. 1 (2000), p. 25-49
 article - letter to the editor: Het toetsen van diepe woordkennis in een vreemde taal
L. Nienhuis, P. Boogaards, T. Greidanus, E.H. van der Linden in: Toegepaste Taalwetenschap in Artikelen, Vol. 64 (2000), p. 107-117
 article - letter to the editor: Construction and Deconstruction of the Historical "Other" Berghaus versus Berg
M.L. Kolk in: S : European journal for semiotic studies, Vol. 12 (2000), p. 489-503
10   article - letter to the editor: De verleden tijden van het Frans in teksten van Nederlandstaligen. Invloed van input, interferentie en onderwijs.
E.H. van der Linden in: Leuvense Bijdragen, Vol. 89 (2000), p. 251-265