The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publication list

Faculty of Social and Behavioural Sciences - 2005

451 to 460 of 1507
1 ... 141 ... 301 ... 431   441   451   461   471 ... 601 ... 751 ... 901 ... 1051 ... 1201 ... 1351 ... 1501

451   Article: De school als leergemeenschap
A.M.E. Boersma, K. Krol, J.M. Toorenaar in: Didaktief, Vol. 35(6) (2005), p. 33-
452   Article: Recensies over literatuur. Schrijven om te leren
M.H. Kieft, G.C.W. Rijlaarsdam in: Tsjip. Tijdschrift voor literiaire vorming, Vol. 15(2) (2005), p. 17-21
453   Article: Schrijftaken en schrijverstypen
M.H. Kieft, G.C.W. Rijlaarsdam in: Levende Talen Magazine, Vol. 92(2) (2005), p. 9-12
454   Article: Lezen doet schrijven en schrijven doet lezen
M.H. Kieft, H. Broekkamp in: Tsjip. Tijdschrift voor literiaire vorming, Vol. 15(1) (2005), p. 29-33
455   Chapter: Writing hypertexts: Learning and transfer effects
M.A.H. Braaksma, G.C.W. Rijlaarsdam in: Learning and teaching mother tongues: The role of literature for children and young adults at home and at school. Abstracts for the 5th Conference of the International Association for the Improvement of Mother Tongue Education (2005), p. 24-25
456   Chapter: De relatie tussen literair lezen en creatief schrijven
H. Broekkamp, T.M. Janssen in: HSN 19. Negentiende conferentie Het Schoolvak Nederlands. Rotterdam, 18 -19 november 2005, Programma (2005), p. 59-60
457   Chapter: Benefits of self-questioning in the literature classroom
M.A.H. Braaksma, T.M. Janssen in: Learning and teaching mother tongues: The role of literature for children and young adults at home and at school. Abstracts for the 5th Conference of the International Association for the Improvement of Mother Tongue Education (2005), p. 24-
458   Chapter: Differences in adaptivity between good and weak literature readers
M.A.H. Braaksma, T.M. Janssen, G.C.W. Rijlaarsdam in: Integrating multiple perspectives on effective learning environments. Abstracts 11th European Conference for Research on Learning and Instruction (2005), p. 1144-1145
459   Chapter: Verhalen leren interpreteren door zelf vragen te stellen
M.A.H. Braaksma, T.M. Janssen in: HSN 19. Negentiende conferentie Het Schoolvak Nederlands. Rotterdam, 18 -19 november 2005, Programma (2005), p. 31-32
460   Book editorial: Studies in Writing
G.C.W. Rijlaarsdam (2005)