The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publication list

Faculty of Economics and Business - 1995

551 to 560 of 622
1 ... 61 ... 121 ... 181 ... 241 ... 311 ... 371 ... 431 ... 491 ... 531   541   551   561   571 ... 621

551   Chapter: Samenwerking tussen ondernemingen en algemeen belang
P.J. Uitermark in: Samenwerking als overlevingsstrategie (1995), p. 9-23
552   Article: Subsidie voor Fokker, ja of nee?
P.J. Uitermark in: Curriculum VIAE, Vol. 3 (1995), p. 3-
553   Report: Amsterdam en Fokker
C. van der Vegt (1995)
554   Report: Amsterdam pakt aan: Dat werkt
C. van der Vegt, J.G. Lambooy (1995)
555   Report: Amsterdamse economische verkenningen, voorjaar 1995, ontwikkelingen in de regio Amsterdam
C. van der Vegt (1995)
556   Chapter: De betekenis van sectormodellen voor Curacao
J.W. Velthuijsen in: Economische modelvorming in relatie tot het Antillenbeleid van het kabinet voor Nederlands-Antilliaanse en Arubaanse Zaken (1995)
557   Chapter: Regulation and energy conservation, the case of combined heat and power in the European Union
J.W. Velthuijsen, C. Hendriks, E. Worrell in: Costs and benefits of policy instruments for energy conservation (1995)
558   Report: Zicht op toeristische markten, nieuwe uitkomsten over vakanties en dagtochten. Het Toermodel, versie 2.2. Prognoses 1994-1998. Realisaties 1988-1993
J.W. Velthuijsen, -. ea (1995)
559   Article: Consumers engaged in a member-gets-member campaign: An agency perspective
W. Verbeke, E. Peelen, R. Brand in: Journal of Marketing Communications, Vol. 1 (1995), p. 175-192
560   Article: Toepassing van sociale netwerk analyse bij direct marketing
W. Verbeke, E. Peelen, R. Brand, E. Kerkmeijer in: Bedrijfskunde: Tijdschrift voor Modern Management, Vol. 67 (1995), p. 91-100