The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Zoekresultaten

Zoekopdracht: faculteit: "FMG" en publicatiejaar: "2012"

AuteurJ. Verhoeven
TitelMedewerkers als merkambassadeurs op sociale media
TijdschriftMerk & Reputatie
Jaargang18
Jaar2012
Nummer1
Pagina's24-26
ISSN22139346
FaculteitFaculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen
Instituut/afd.FMG: Amsterdam School of Communication Research (ASCoR)
SamenvattingMeer dan ooit worden merken en reputaties op sociale media gevormd. Consumenten baseren hun beeld van organisaties lang niet alleen op de informatie die organisaties via de gangbare marketingkanalen verspreiden. Door de doorbraak van sociale media is mond-tot-mondcommunicatie een grotere rol gaan spelen in branding. De deelnemers aan online merkdiscussies komen uit allerlei hoeken: consumenten, experts en celebrities. Echter, geen van deze groepen zal zich zo verbonden voelen met het merk als de eigen medewerkers.
OpmerkingenMarch 2012
Soort documentArtikel
Document finderUvA-Linker