The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Search results

Query: faculty: "FMG" and publication year: "2012"

AuthorJ. Verhoeven
TitleMedewerkers als merkambassadeurs op sociale media
JournalMerk & Reputatie
Volume18
Year2012
Issue1
Pages24-26
ISSN22139346
FacultyFaculty of Social and Behavioural Sciences
Institute/dept.FMG: Amsterdam School of Communication Research (ASCoR)
AbstractMeer dan ooit worden merken en reputaties op sociale media gevormd. Consumenten baseren hun beeld van organisaties lang niet alleen op de informatie die organisaties via de gangbare marketingkanalen verspreiden. Door de doorbraak van sociale media is mond-tot-mondcommunicatie een grotere rol gaan spelen in branding. De deelnemers aan online merkdiscussies komen uit allerlei hoeken: consumenten, experts en celebrities. Echter, geen van deze groepen zal zich zo verbonden voelen met het merk als de eigen medewerkers.
NoteMarch 2012
Document typeArticle
Document finderUvA-Linker