The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2011

371 tot 380 van 1630
1 ... 161 ... 321 ... 351   361   371   381   391 ... 481 ... 651 ... 811 ... 971 ... 1141 ... 1301 ... 1461 ... 1621

371   Artikel: Bolivian migrants with Chagas disease in Barcelona, Spain: a qualitative study of dietary changes and digestive problems
E. Posada, C. Pell, N. Angulo, M.J. Pinazo, F. Gimeno, I. Elizalde, M.H. Gysels, J. Muñoz, R. Pool, J. Gascón in: International Health, Vol. 3 (2011), p. 289-294
372   Artikel: La grève des travailleurs sans papiers: vers une extension du droit pour les plus précaires?
P. Barron, A. Bory, S. Chauvin, N. Jounin, L. Tourette in: Connaissance de l'Emploi, Vol. 2011 (2011), p. 83-
373   Artikel: Life events and the gap between intention to move and actual mobility
C. de Groot, C.H. Mulder, M. Das, D. Manting in: Environment and Planning A, Vol. 43 (2011), p. 48-66
374   Artikel: Measuring young people's citizenship competences
G. ten Dam, F. Geijsel, R. Reumerman, G. Ledoux in: European Journal of Education, Vol. 46 (2011), p. 354-372
375   Artikel: Framing large-scale projects: Barcelona Forum and the challenge of balancing local and global needs
S. Majoor in: Journal of Planning Education and Research, Vol. 31 (2011), p. 143-156
376   Hoofdstuk: TRANS/SIGN: an introduction
S.E. Wieringa in: Women-loving-women in Africa and Asia: TRANS/SIGN: report of research findings (2011), p. 5-28
377  download 487772 Artikel: Stimulating situational interest and student questioning through three types of historical introductory texts
A. Logtenberg, C. van Boxtel, B. van Hout-Wolters in: European Journal of Psychology of Education, Vol. 26 (2011), p. 179-198
378   Artikel: Subjective and objective arousal correspondence and the role of self-monitoring processes in high and low socially anxious youth
A.C. Miers, A.W. Blöte, S.R. Sumter, V.L. Kallen, P.M. Westenberg in: Journal of Experimental Psychopathology, Vol. 2 (2011), p. 531-550
379  download 487774 Artikel: Signaling task awareness in think-aloud protocols from students selecting relevant information from text
G.L.M. Schellings, H. Broekkamp in: Metacognition and Learning, Vol. 6 (2011), p. 65-82
380   Rapport: Project Capabel 1991-2008: evaluatieonderzoek project Capabel in Bos en Lommer
A. Veen, I. van der Veen, P. Koopman (2011), p. 109