The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2011

341 tot 350 van 1548
1 ... 151 ... 301 ... 321   331   341   351   361 ... 461 ... 611 ... 771 ... 921 ... 1081 ... 1231 ... 1391 ... 1541

341  download 465889 Rapport: Correctiefactoren bij opbrengstmaten in het primair onderwijs: onderzoek ten behoeve van de Inspectie van het Onderwijs
J. Roeleveld, T. Mooij, D. Fettelaar, G. Ledoux (2011), p. 47
342   Artikel: Geen bewijs voor toename 'opleidingskloof'
A. Hakhverdian, W. van der Brug, C. de Vries in: B en M : Tijdschrift voor Beleid, Politiek en Maatschappij, Vol. 38 (2011), p. 98-105
343   Artikel: Bolivian migrants with Chagas disease in Barcelona, Spain: a qualitative study of dietary changes and digestive problems
E. Posada, C. Pell, N. Angulo, M.J. Pinazo, F. Gimeno, I. Elizalde, M.H. Gysels, J. Muñoz, R. Pool, J. Gascón in: International Health, Vol. 3 (2011), p. 289-294
344   Artikel: La grève des travailleurs sans papiers: vers une extension du droit pour les plus précaires?
P. Barron, A. Bory, S. Chauvin, N. Jounin, L. Tourette in: Connaissance de l'Emploi, Vol. 2011 (2011), p. 83-
345   Artikel: Life events and the gap between intention to move and actual mobility
C. de Groot, C.H. Mulder, M. Das, D. Manting in: Environment and Planning A, Vol. 43 (2011), p. 48-66
346   Artikel: Measuring young people's citizenship competences
G. ten Dam, F. Geijsel, R. Reumerman, G. Ledoux in: European Journal of Education, Vol. 46 (2011), p. 354-372
347   Artikel: Framing large-scale projects: Barcelona Forum and the challenge of balancing local and global needs
S. Majoor in: Journal of Planning Education and Research, Vol. 31 (2011), p. 143-156
348   Hoofdstuk: TRANS/SIGN: an introduction
S.E. Wieringa in: Women-loving-women in Africa and Asia: TRANS/SIGN: report of research findings (2011), p. 5-28
349  download 487772 Artikel: Stimulating situational interest and student questioning through three types of historical introductory texts
A. Logtenberg, C. van Boxtel, B. van Hout-Wolters in: European Journal of Psychology of Education, Vol. 26 (2011), p. 179-198
350   Artikel: Subjective and objective arousal correspondence and the role of self-monitoring processes in high and low socially anxious youth
A.C. Miers, A.W. Blöte, S.R. Sumter, V.L. Kallen, P.M. Westenberg in: Journal of Experimental Psychopathology, Vol. 2 (2011), p. 531-550