The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2009

1791 tot 1800 van 1892
1 ... 181 ... 371 ... 561 ... 751 ... 941 ... 1131 ... 1321 ... 1511 ... 1701 ... 1771   1781   1791   1801   1811 ... 1891

1791   Artikel: Thuisvoelen: een korte introductie op drie artikelen.
J.W. Duyvendak in: Sociologie, Vol. 5 (2009), p. 257-260
1792   Artikel: Bestuurlijke elite, toon moreel leiderschap!
E. Heemskerk in: Goed Bestuur, Vol. 4 (2009), p. 64-70
1793   Rapport: Closing the loop: towards strategic defence management
S. de Spiegeleire, P. van Hooft, C. Culpepper, R. Willems (2009), p. 228
1794   Hoofdstuk: Gezinsbenaderingen bij jongeren met antisociaal gedrag
M. Deković, J. Asscher, W. Manders in: De wet op de jeugdzorg in de dagelijkse praktijk (2009), p. 219-236
1795   Artikel: Le 'modèle multiculturel' d'intégration néerlandais en question
J.W. Duyvendak, P. Scholten in: Migrations Société, Vol. 21 (2009), p. 77-105
1796   Boekredactie: In de greep van de technologie: nieuwe toepassingen en het gedrag van de burger
M. van den Berg, C. Prins, M. Ham (2009), p. 318, [4]
1797  download 478951 Hoofdstuk: Le Global Civil Society Yearbook: histoire d’un projet collectif
M. Glasius, M. Kaldor, H. Anheier in: La société civile mondiale à l’épreuve du réel (2009), p. 21-28
1798   Hoofdstuk: Foreword
M. Montero-Sieburth in: Revolutionizing pedagogy: education for social justice within and beyond global neo-liberalism (2009), p. ix-xvi
1799   Artikel: Self-symbols as implicit motivators
R.W. Holland, A.M. Wennekers, G. Bijlstra, M.M. Jongenelen, A. van Knippenberg in: Social Cognition, Vol. 27 (2009), p. 579-600
1800   Artikel: Sales and sincerity: the role of relational framing in word-of-mouth marketing
M.A. Tuk, P.W.J. Verlegh, A. Smidts, D.H.J. Wigboldus in: Journal of Consumer Psychology, Vol. 19 (2009), p. 38-47