The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2006

221 tot 230 van 1047
1 ... 101 ... 201   211   221   231   241 ... 311 ... 411 ... 521 ... 621 ... 731 ... 831 ... 941 ... 1041

221   Boekredactie: Studies in Writing: Vol. 17. Writing and digital media
G.C.W. Rijlaarsdam, L. van Waes, M. Leijten, C.M. Neuwirth (2006)
222   Boekredactie: Studies in Writing: Vol 19. Computer Key-stroke logging and writing
G.C.W. Rijlaarsdam, K. Sullivan, E. Lindgren (2006)
223   Boekredactie: Studies in Writing: Vol 20. Writing and Interest
G.C.W. Rijlaarsdam, P. Boscolo, S. Hidi (2006)
224   Boekredactie: Studies in Writing: Vol 21. Cognitive factors in writing processes
G.C.W. Rijlaarsdam, D. Galbraith, M. Torrance, L. van Waes (2006)
225   Hoofdstuk: Writing process theory: A functional dynamic approach
G.C.W. Rijlaarsdam, H. van den Bergh in: Handbook of writing research (2006), p. 41-53
226   Artikel: De koffietafel. Nederlands en beroepsvoorbereidende vakken: experimenteren in het vmbo
J.M. Toorenaar, G.C.W. Rijlaarsdam in: Levende Talen Magazine, Vol. 93(8) (2006), p. 5-7
227   Artikel: Voorbeeld examenopgave Wealth of education
H.C. Kneppers in: Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, Vol. 1 (2006), p. 15-19
228   Artikel: Examenvraag, volgens Wealth of education
H.C. Kneppers in: Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, Vol. 2/3 (2006), p. 15-17
229   Artikel: Cao-simulatie: leren door te doen
W.A.M. van Kleef in: Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, Vol. 4 (2006), p. 19-21
230   Artikel: Een experiment met geldschepping
W.A.M. van Kleef in: Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, Vol. 1 (2006), p. 1-