The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2006

191 tot 200 van 1047
1 ... 101 ... 171   181   191   201   211 ... 311 ... 411 ... 521 ... 621 ... 731 ... 831 ... 941 ... 1041

191   Boekredactie: Hulp bij leerproblemen; Rekenen-wiskunde
J.E.H. van Luit, M.V.J. Veenman, P.C.M. Vendel (2006)
192   Hoofdstuk: The role of intellectual and metacognitive skills in math problem solving
M.V.J. Veenman in: Metacognition in mathematics education (2006), p. 35-50
193   Hoofdstuk: Self-questioning as a metacognitive skill
M.V.J. Veenman in: Research on questioning (2006)
194   Artikel: Evaluation of bilingual secondary education in the Netherlands: pupils' language proficiency in English
W.F. Admiraal, G. Westhoff, K. de Bot in: Educational Research and Evaluation 1380-3611, Vol. 12(1) (2006), p. 75-93
195   Artikel: The affordance of anchored discussion for the collaborative processing of academic texts
J. van de Pol, W.F. Admiraal, P. Simons in: Computer-Supported Collaborative Learning, Vol. 1 (2006), p. 339-357
196   Artikel: Considering diversity: multivoicedness in international academic collaboration
S. Akkerman, W.F. Admiraal, P. Simons, T. Niessen in: Culture and Psychology, Vol. 12(4) (2006), p. 461-485
197   Artikel: Designing peer assessment in higher education: analysis of written and oral peer feedback
I. van den Berg, W.F. Admiraal, A. Pilot in: Teaching in Higher Education, Vol. 11(2) (2006), p. 341-356
198   Artikel: Design principles and outcomes of peer assessment in higher education
B.A.M. van den Berg, W.F. Admiraal, A. Pilot in: Studies in Higher Education, Vol. 31(1) (2006), p. 341-356
199   Artikel: Peer assessment in university teaching: evaluating seven course designs
I. van den Berg, W.F. Admiraal, A. Pilot in: Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 31(1) (2006), p. 19-36
200   Artikel: Context enhancement for co-intentionality and co-reference in asynchronous CMC
I. van de Pol, W.F. Admiraal, P.R.J. Simons in: Artificial Intelligence and Society, Vol. 20 (2006), p. 131-313