The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2005

451 tot 460 van 1506
1 ... 141 ... 301 ... 431   441   451   461   471 ... 601 ... 751 ... 901 ... 1051 ... 1201 ... 1351 ... 1501

451   Artikel: Recensies over literatuur. Schrijven om te leren
M.H. Kieft, G.C.W. Rijlaarsdam in: Tsjip. Tijdschrift voor literiaire vorming, Vol. 15(2) (2005), p. 17-21
452   Artikel: Schrijftaken en schrijverstypen
M.H. Kieft, G.C.W. Rijlaarsdam in: Levende Talen Magazine, Vol. 92(2) (2005), p. 9-12
453   Artikel: Lezen doet schrijven en schrijven doet lezen
M.H. Kieft, H. Broekkamp in: Tsjip. Tijdschrift voor literiaire vorming, Vol. 15(1) (2005), p. 29-33
454   Hoofdstuk: Writing hypertexts: Learning and transfer effects
M.A.H. Braaksma, G.C.W. Rijlaarsdam in: Learning and teaching mother tongues: The role of literature for children and young adults at home and at school. Abstracts for the 5th Conference of the International Association for the Improvement of Mother Tongue Education (2005), p. 24-25
455   Hoofdstuk: De relatie tussen literair lezen en creatief schrijven
H. Broekkamp, T.M. Janssen in: HSN 19. Negentiende conferentie Het Schoolvak Nederlands. Rotterdam, 18 -19 november 2005, Programma (2005), p. 59-60
456   Hoofdstuk: Benefits of self-questioning in the literature classroom
M.A.H. Braaksma, T.M. Janssen in: Learning and teaching mother tongues: The role of literature for children and young adults at home and at school. Abstracts for the 5th Conference of the International Association for the Improvement of Mother Tongue Education (2005), p. 24-
457   Hoofdstuk: Differences in adaptivity between good and weak literature readers
M.A.H. Braaksma, T.M. Janssen, G.C.W. Rijlaarsdam in: Integrating multiple perspectives on effective learning environments. Abstracts 11th European Conference for Research on Learning and Instruction (2005), p. 1144-1145
458   Hoofdstuk: Verhalen leren interpreteren door zelf vragen te stellen
M.A.H. Braaksma, T.M. Janssen in: HSN 19. Negentiende conferentie Het Schoolvak Nederlands. Rotterdam, 18 -19 november 2005, Programma (2005), p. 31-32
459   Boekredactie: Studies in Writing
G.C.W. Rijlaarsdam (2005)
460   Hoofdstuk: Onderzoek op een rij: De kracht van observerend leren in onderzoek aangetoond
G.C.W. Rijlaarsdam in: HSN 19. Negentiende conferentie Het Schoolvak Nederlands. Rotterdam, 18 -19 november 2005, Programma (2005), p. 34-