The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2005

441 tot 450 van 1506
1 ... 141 ... 301 ... 421   431   441   451   461 ... 601 ... 751 ... 901 ... 1051 ... 1201 ... 1351 ... 1501

441   Boekbespreking: 
R.J. van Ginkel in: Maritime Studies, Vol. 3,4 (2005), p. 305-307 , Entanglements. The Intertwined Fates of Whales and Fishermen
442   Artikel: Het psychisch vermogen tot georganiseerd massaal geweld
W.J. Gomperts in: Medische Antropologie, Vol. 17 (2005), p. 181-191
443   Artikel: Repliek - Compartimentalisering en massaal geweld.
W.J. Gomperts in: Medische Antropologie, Vol. 17 (2005), p. 197-199
444   Artikel: Herkenning en verschil. Psychoanalytische psychotherapie bij migranten en vluchtelingen.
W.J. Gomperts in: MGV Maandblad Geestelijke Volksgezondheid, Vol. 60 (2005), p. 681-702
445   Artikel: Psychische integratie onder druk. Migratie en psychoanalyse.
W.J. Gomperts in: Phaxx, Kwartaalblad vluchtelingen en gezondheid., Vol. 12 (2005), p. 30-33
446   Artikel: Tropicality and topicality: Pierre Gourou and the genealogy of French colonial scholarship on rural Vietnam.
J.G.G.M. Kleinen in: Singapore Journal of Tropical Geography, Vol. 26 (2005), p. 339-358
447   Artikel: Effects of representational guidance on domain specific reasoning in CSCL
J.P. van Drie, C.A.M. van Boxtel, G. Kanselaar, J. Jaspers in: Computers in Human Behavior, Vol. 21(4) (2005), p. 575-602
448   Hoofdstuk: Historical reasoning in a computer-supported collaborative learning environment
J.P. van Drie, C.A.M. van Boxtel, J.L. van der Linden in: Collaborative learning, reasoning and technology (2005), p. 266-297
449   Hoofdstuk: Using representational tools to support historical reasoning in CSCL
G. Kanselaar, C.A.M. van Boxtel, J.P. van Drie in: Studia Paedagogica New Series 41. Powerful environments for promoting deep conceptual and strategic learning (2005), p. 233-256
450   Artikel: De school als leergemeenschap
A.M.E. Boersma, K. Krol, J.M. Toorenaar in: Didaktief, Vol. 35(6) (2005), p. 33-