The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2004

21 tot 30 van 1710
1   11   21   31   41 ... 171 ... 341 ... 511 ... 681 ... 851 ... 1021 ... 1191 ... 1361 ... 1531 ... 1701

21   Rapport: The Netherlands, Country Report for WP3 Editorials- the Newspirnt Media?s View on Europe.
J.W. de Beus, J.S. Boerefijn, J.I.A. Mak (2004)
22   Hoofdstuk: 'Woeling van partijschap', Wat partijen moeten doen, nu zij hun alleenrecht op geloofwaardige vertegenwoordiging van het volk voorgoed kwijt zijn.
J.W. de Beus in: Democratische vergezichten, Essays over de representatieve democratie in Nederland. (2004), p. 66-94
23   Boekredactie: Interactieve wetenschapscommunicatie
C.J. Hamelink, I. van Veen, J. Willems (2004), p. 192
24   Boek: Regeert de leugen? : mediaplichtigheid aan leugen en bedrog
C.J. Hamelink (2004), 159 p.
25   Hoofdstuk: Metacognitieve vaardigheid aan het roer van leerprocessen
M.V.J. Veenman in: Toolkit: De leerling in ontwikkeling (update 4) (2004)
26   Artikel: Did WSIS achieve anything at all?
C.J. Hamelink in: Gazette, Vol. 66 (2004), p. 281-290
27   Artikel: Menswaardige opvoeding, een moeilijk leerproces
C.J. Hamelink in: T¬©¬¶dschrift voor de rechten van het kind, Vol. 14 (2004), p. 20-
28   Boek: Human rights for communicators
C.J. Hamelink (2004), 260 p.
29   Artikel: De dubbele economische gerichtheid van Ghanese migranten. een transnationaal perspectief op integratie- en ontwikkelingsbeleid
V. Mazzucato in: Migrantenstudies, Vol. 20 (2004), p. 177-193
30  download 14228 Rapport: New evidence on the effect of time in school on early achievement
E. Leuven, M. Lindahl, H. Oosterbeek, D. Webbink (2004)