The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2003

171 tot 180 van 1576
1 ... 151   161   171   181   191 ... 311 ... 471 ... 621 ... 781 ... 941 ... 1101 ... 1251 ... 1411 ... 1571

171   Boek: Pedagogische kijk op kinderopvang : een beknopte inleiding voor het beroepsonderwijs.
C. de Schipper, M. de Jong, J. van Zeijl, L.W.C. Tavecchio, R. van IJzendoorn (2003), 79 p.
172   Boek: Spreading the 'burden'? a review of policies to disperse asylum-seekers and refugees
V. Robinson, R. Andersson, S. Musterd (2003)
173   Artikel: "History, Morality, and Politics: Latin American Intellectuals in a Global Context"
J.M. Baud in: International Review of Social History (2003), p. 55-78
174   Artikel: "Geschiedschrijving, politiek en moraal"
J.M. Baud, F. van Vree in: Tijdschrift voor Geschiedenis, Vol. 116 (2003), p. 64-77
175   Boek: Intelectuales y sus utopias. Indigenismo y la imaginacion de America Latina
J.M. Baud (2003)
176   Boek: L? enigma multiculturale: Stati, etnie, religioni
G. Baumann (2003)
177   Hoofdstuk: `Introduction? to Civil Enculturation: Nation-State, Schools and Ethnic Difference in Four European Countries
G. Baumann in: Civil Enculturation: Nation-State, Schools and Ethnic Difference in Four European Countries (2003)
178   Artikel: 'Generalisaties over generaties ' Over Gevangen in de tijd van J.A.A. van Doorn
J.W. de Beus in: Socialisme en Democratie, Vol. 60 (2003), p. 72-79
179   Hoofdstuk: Problemen bij bevraging van metacognitieve activiteiten
M.V.J. Veenman in: Hulp bij leerproblemen: Rekenen-wiskunde (2003), p. G.0051.1-5
180   Artikel: Learning styles: Self-reports versus thinking-aloud measures
M.V.J. Veenman, F.J. Prins, J. Verheij in: British Journal of Educational Psychology, Vol. 73 (2003), p. 357-372