The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2002

391 tot 400 van 1319
1 ... 131 ... 261 ... 371   381   391   401   411 ... 521 ... 651 ... 791 ... 921 ... 1051 ... 1181 ... 1311

391   Artikel: Selectief wetenschapsgebruik: de staatssecretaris en de WAO
E. Snel in: De Sociologische Gids, Vol. 49 (2002)
392   Boek: Woninginbrekers en zware jongens. Daders uit voormalig Joegoslavie in beeld
E. Snel, M.R.P.J.R. van San, R. Boers (2002)
393   Artikel: In Memoriam Prof. Dr. C.I. Dessaur (Andreas Burnier)
C.J.M. Schuyt in: Delikt en Delinkwent, Vol. 32 (2002)
394  download 421 Proefschrift: Decision making about waste facilities. an analysis of reactions of local residents in a risk society
J.L.A. Devilee (2002), p. 259
395   Artikel: The role of honor concerns in emotional reactions to offences.
P.M. Rodriguez Mosquera, A.S.R. Manstead, A.H. Fischer in: Cognition and Emotion, Vol. 16 (2002), p. 143-163
396   Artikel: 'Caertgen' van 't Huys Dever te Lisse
J.J.M. Beenakker in: Historisch Geografisch Tijdschrift, Vol. 20(3) (2002), p. 26-29
397   Hoofdstuk: Teaching in internationalization projects: a personal view
E.A. Bannink in: Teaching and learning in the international classroom (2002), p. 83-91
398   Hoofdstuk: Van 'luisterschool' naar 'werkplaats': aardrijkskunde in de klas
J.J.M. Beenakker in: Alles heeft zijn plaats; 125 jaar Geogrsfie en Planologie aan de Universiteit van Amsterdam, 1877-2002 (2002), p. 507-530
399   Hoofdstuk: Het landschap
J.J.M. Beenakker in: Kaart van Noord-Holland door Joost Jansz. Beeldsnijder 1575/1608 (2002)
400   Artikel: Lerarenopleidingen krijgen concurrentie
M.G. van Riessen in: Didaktief & School, Vol. mei (2002), p. 12-