The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2002

391 tot 400 van 1318
1 ... 131 ... 261 ... 371   381   391   401   411 ... 521 ... 651 ... 781 ... 921 ... 1051 ... 1181 ... 1311

391   Boek: Woninginbrekers en zware jongens. Daders uit voormalig Joegoslavie in beeld
E. Snel, M.R.P.J.R. van San, R. Boers (2002)
392   Artikel: In Memoriam Prof. Dr. C.I. Dessaur (Andreas Burnier)
C.J.M. Schuyt in: Delikt en Delinkwent, Vol. 32 (2002)
393  download 421 Proefschrift: Decision making about waste facilities. an analysis of reactions of local residents in a risk society
J.L.A. Devilee (2002), p. 259
394   Artikel: The role of honor concerns in emotional reactions to offences.
P.M. Rodriguez Mosquera, A.S.R. Manstead, A.H. Fischer in: Cognition and Emotion, Vol. 16 (2002), p. 143-163
395   Artikel: 'Caertgen' van 't Huys Dever te Lisse
J.J.M. Beenakker in: Historisch Geografisch Tijdschrift, Vol. 20(3) (2002), p. 26-29
396   Hoofdstuk: Teaching in internationalization projects: a personal view
E.A. Bannink in: Teaching and learning in the international classroom (2002), p. 83-91
397   Hoofdstuk: Van 'luisterschool' naar 'werkplaats': aardrijkskunde in de klas
J.J.M. Beenakker in: Alles heeft zijn plaats; 125 jaar Geogrsfie en Planologie aan de Universiteit van Amsterdam, 1877-2002 (2002), p. 507-530
398   Hoofdstuk: Het landschap
J.J.M. Beenakker in: Kaart van Noord-Holland door Joost Jansz. Beeldsnijder 1575/1608 (2002)
399   Artikel: Lerarenopleidingen krijgen concurrentie
M.G. van Riessen in: Didaktief & School, Vol. mei (2002), p. 12-
400   Artikel: Adelmund akkoord met nieuwe opzet geschiedenisonderwijs
M.G. van Riessen in: Didaktief & School, Vol. januari (2002), p. 12-