The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2002

271 tot 280 van 1319
1 ... 131 ... 251   261   271   281   291 ... 391 ... 521 ... 651 ... 791 ... 921 ... 1051 ... 1181 ... 1311

271   Boekredactie: Tussen werk en pret. De bestemming van het Storkterrein. In: 11 ha. Het Storkterrein in Amsterdam verkend door kunstenaars en onderzoekers
L.N.J. Brunt (2002)
272   Hoofdstuk: De vitale stad
J. Burgers in: Het Stadshart gerevitaliseerd. Nieuwe wegen naar binnenstedelijke vernieuwing (2002), p. 148-151
273   Hoofdstuk: Opvanghuis stad. De integratie van migranten in grote steden
J. Burgers in: Jaarboek Socialisme en Democratie (2002)
274   Boek: "Three Worlds of Working Time: Policy and Politics in Work-time Patterns in Industrialized Countries."
B.M. Burgoon, P. Baxandall (2002)
275   Boek: Walking stories. An oddnography of mad people?s lives
E. van Dongen (2002)
276   Boek: Tuz es civilizacio
J. Goudsblom (2002)
277   Hoofdstuk: Vakdidactiek: een wetenschappelijk discipline? Bijdrage Rondertafel over Inhoud en rol van vakdidactiek als wetenschappelijke discipline
G.C.W. Rijlaarsdam in: Onderwijsonderzoek in Nederland en Vlaanderen. Proceedings 29e ORD 2002. (2002), p. 551-552
278   Hoofdstuk: Collaboration and inquiry, do they make a match?
N. Saab, W.R. van Joolingen in: Proceedings of the computer support for collaborative learning. 2002 Conference, Boulder Collorado USA, jan 7-11-2002 (2002)
279   Hoofdstuk: Chatten als ondersteuning van het ontdekkend leerproces
N. Saab, W.R. van Joolingen in: Onderwijsonderzoek in Nederland en Vlaanderen. Proceedings 29e ORD 2002. (2002), p. 62-63
280   Boek: Niets is minder waar. Woordenboek voor de aankomende intellectueel
A. Blok (2002), 141 p.