The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2002

151 tot 160 van 1319
1 ... 131   141   151   161   171 ... 261 ... 391 ... 521 ... 651 ... 791 ... 921 ... 1051 ... 1181 ... 1311

151   Boekredactie: Hulp bij leerproblemen; rekenen - wiskunde
A. Andeweg, J.E.H. van Luit, M.V.J. Veenman, P.C.M. Vendel (2002)
152   Hoofdstuk: De pedagogische taak van de leerkracht in de moderne samenleving
W.M.M.H. Veugelers in: Onderwijsraad: rondom onderwijs (2002), p. 171-190
153   Artikel: Student voice in school leadership
W.M.M.H. Veugelers, E. de Kat in: Journal of School Leadership, Vol. 12 (2002), p. 97-108
154   Artikel: What goes on in a network? Some Dutch experiences
W.M.M.H. Veugelers, H. Zijlstra in: International Journal of Leadership in Education, Vol. 5 (2002), p. 163-174
155   Rapport: Pedagogisch handelen docenten en waardenontwikkeling van leerlingen
W.M.M.H. Veugelers, A.M.T. Zwaans (2002)
156   Rapport: Samenwerkingsscholen. Van richtingbundeling tot verantwoorde identiteit
M.F.G. Derriks, E. Roede, W.M.M.H. Veugelers (2002)
157   Artikel: Fluwelen handschoenen. Behoedzaamheid van ouders en leerkrachten leidt tot incidentenaanpak
W.M.M.H. Veugelers, E. de Kat in: Vernieuwing : Tijdschrift voor Onderwijs en Opvoeding, Vol. 61 (2002), p. 12-15
158   Artikel: Redes de escuelas: une herramiente poderosa
W.M.M.H. Veugelers, H. Zijlstra in: Cuadernos de Pedagogia, Vol. 319 (2002), p. 64-68
159   Rapport: Ontwikkeling van ict-competenties van docenten: een reviewstudie
E. van Eck, M.L.L. Volman, A.G. Kraan, E. van Dijk (2002)
160   Artikel: Zal ICT het onderwijs veranderen?
M.L.L. Volman in: Zone. Tijdschrift voor ontwikkelingsgericht onderwijs., Vol. 1 (2002), p. 4-8