The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2000

461 tot 470 van 1119
1 ... 111 ... 221 ... 331 ... 441   451   461   471   481 ... 551 ... 671 ... 781 ... 891 ... 1001 ... 1111

461   Boek: Television across Europe: A comparative introduction
J. Wieten, G. Murdock, P. Dahlgren (2000)
462   Hoofdstuk: Reinventing roots: New media, and national identity.
P. Bakker in: Media and Open Societies (2000), p. 205-211
463   Hoofdstuk: O rolos tes demosiografias sten koinonia tes pleroforias. In S. Papthanasopoulos (Ed.)
J.L.H. Bardoel in: Epikoinonia kai koinonia. Apo ton eikosto ston eikosto proto aioia (2000), p. 283-309
464   Hoofdstuk: Responsible and Accountable.
J.L.H. Bardoel, K.L.K. Brants, R. Plug in: Media and Open Societies (2000), p. 80-107
465   Hoofdstuk: Effects of identifiability in the long run: The impact of desegregation on identify salience and well-being.
N. Branscombe, T.T. Postmes in: Recent developments in studies of de-individuation in groups. (2000), p. 151-162
466   Hoofdstuk: The status of TV broadcasting in Europe
K.L.K. Brants, E. Bens in: Television across Europe: A comparative introduction. (2000), p. 7-23
467   Hoofdstuk: Designing for collaborative discovery learning.
W.R. van Joolingen in: Intelligent Tutoring Systems. (2000), p. 202-211
468   Artikel: The impact of television advertising on children's christmas wishes.
M.A. Buijzen in: Journal of broadcasting & electronic media, Vol. 44 (2000), p. 456-470
469   Artikel: The dynamics of innovation: from national systems and "Mode" 2 to a triple helix of university-industry-government relations.
H. dr. Etzkowitz, L. Leydesdorff in: Research Policy, Vol. 29 (2000), p. 109-123
470   Hoofdstuk: Learning to write and read argumentative texts by observation: path analysis of effective learning activities in observation tasks.
M.A.H. Braaksma, G.C.W. Rijlaarsdam, H. van den Bergh, M.J. Couzijn in: Writing Conference 2000. Programme and Abstracts. Verona, 6-9 September 2000. (2000), p. 221-222