The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 2000

431 tot 440 van 1119
1 ... 111 ... 221 ... 331 ... 411   421   431   441   451 ... 551 ... 671 ... 781 ... 891 ... 1001 ... 1111

431   Hoofdstuk: The Trickster's Dilemma: Ethics and the Technologies of the Anthropological Self
P.J. Pels in: in: M. (ed.) Audit Cultures. Anthropological studies in accountability, ethics and the academy (2000), p. 135-172
432   Hoofdstuk: Queering Anthropology, i
G. Hekma in: Lesbian and Gay Studies (2000), p. 81-97
433   Artikel: Occult Truths: Race Conjecture and Theosophy in Victorian Anthropology
P.J. Pels in: History of Anthropology, Vol. 9 (2000), p. 9-11
434   Hoofdstuk: Der Marquis de Sade als Vorlaufer der schwulen Bewegung
G. Hekma in: Die Geschichte der Homosexualitaten und die schwule Identitat an der Jahrtausendwende. Karl Heinrich Ulrichs zum 175. Geburtstag (2000), p. 43-63
435   Artikel: Some reflections on the western bias of media theory.
D. Mcquail in: Asian Journal of Communication, Vol. 10 (2000), p. 1-13
436   Artikel: De ene reclame is de andere niet: Onderzoek naar de houdbaarheid van een typologie van reclamewerkingsmodellen.
B van den Putte in: Tijdschrift voor Communicatiewetenschap, Vol. 28 (2000), p. 55-68
437   Artikel: Informatiezoeken: Weloverwogen of willekeurig? Verslag van een onderzoek naar informatiezoekgedrag van medewerkers van de Vreemdelingenpolitie te Amsterdam/Amstelland
J.A. de Ridder in: Tijdschrift voor Communicatiewetenschap, Vol. 28 (2000), p. 41-54
438   Artikel: 'Leren-door-observeren' in het schrijf- en leesonderwijs.
M.A.H. Braaksma in: Levende Talen, Vol. 8 (2000), p. 30-31
439   Hoofdstuk: Argumentatieve teksten leren schrijven en lezen door observeren: focus op goede modellen of zwakke modellen.
M.A.H. Braaksma, G.C.W. Rijlaarsdam, H. van den Bergh in: Onderwijsonderzoek in Nederland en Vlaanderen 2000. Proceedings van de Onderwijs Research Dagen 2000 te Leiden. (2000), p. 97-99
440   Artikel: Effecten van individuatie in CMC.
M.A. Tanis, T.T. Postmes in: Tijdschrift voor Communicatiewetenschap, Vol. 28 (2000), p. 396-408