The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 1999

21 tot 30 van 1139
1   11   21   31   41 ... 111 ... 221 ... 341 ... 451 ... 561 ... 681 ... 791 ... 911 ... 1021 ... 1131

21   Artikel: Mapping situations in classroom and research: eight types of instructional learning episodes.
M. Elshout-Mohr, B.H.A.M. van Hout-Wolters, H. Broekkamp in: Learning and Instruction, Vol. 9 (1) (1999), p. 57-75
22   Artikel: Ontwikkeling en milieu : een 'glocaliserend' spanningsveld?
L.J. de Haan in: Geografie, Vol. 8 (1999), p. 11-16
23   Boek: Geschiedenis van Marokko
P. de Mas, n Obde?, P. Hermans (1999), 239 p.
24   Artikel: Joden in en uit Marokko
P. de Mas in: Soera, Vol. 7 (1999), p. 28-32
25   Boekredactie: Studies in Language & Literature; International Perspectives on Mother Tongue Education: Vol.1 Fiction, Literature and Media.
G.C.W. Rijlaarsdam (1999), p. 95
26   Artikel: The ideal textbook, there is no such a thing.
M. Tholey, G.C.W. Rijlaarsdam in: Hett Stoff. Finlandssvenk Pedagogisk Tidskrift, Vol. 3 (4) (1999), p. 14-17
27   Hoofdstuk: Generating in Documented Writing.
H. van den Bergh, G.C.W. Rijlaarsdam in: Studies in Writing; knowing what to write: Cognitive perspectives on conceptual processes in text production (Vol.3) (1999), p. 99-120
28   Artikel: Effective strategies for the teaching and learning of writing.
D. Galbraith, G.C.W. Rijlaarsdam in: Learning and Instruction, Vol. 2 (1999), p. 93-108
29   Boekredactie: Studies in Writing; Vol.5; Foundations of Argumentative Text Processing.
G.C.W. Rijlaarsdam, E. Esperet (1999), p. 273
30   Hoofdstuk: Thinking skills in reading and text studying.
H. van Oostendorp, M. Elshout-Mohr in: Thinking skills and teaching thinking (1999), p. 213-283