The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 1995

31 tot 40 van 2130
1   11   21   31   41   51 ... 211 ... 421 ... 631 ... 851 ... 1061 ... 1271 ... 1491 ... 1701 ... 1911 ... 2121

31   Hoofdstuk: Ervaren beheersing van stress en het immuunsysteem
J.F. Brosschot in: Trends in de gezondheidspsychologie. Uitgave uit de serie 'Psychologie en praktijk, van het Nederlands Instituut voor Psychologen (1995), p. 185-206
32   Hoofdstuk: Information processing approach and the sexual response in human studies
W.T.A.M. Everaerd in: The Pharmacology of Sexual Function and Dysfunction (1995), p. 175-184
33   Boek: Opinies en attitudes: meting, modellen en theorie
J. van der Pligt, N.K. de Vries (1995), 309 p.
34   Hoofdstuk: Woord vooraf
N.K. de Vries, C.K.W. Dreu, N. Ellemers, R. Vonk in: Fundamentele sociale psychologie (1995), p. 1
35   Hoofdstuk: Nuclear attitudes after Chernobyl: A cross-national study
J.R. Eiser, B. Hannover, L. Mann, M. Morin, J. van der Pligt, P. Webley in: Readings in Environmental Psychology: Perceiving Environmental Risk (1995), p. 103-112
36   Hoofdstuk: Gli scripts emozionali
A.H. Fischer, N.H. Frijda in: Sapere e sentire (1995), p. 21-33
37   Hoofdstuk: Emotion concepts as a function of gender
A.H. Fischer in: Everyday conceptions of emotions (1995), p. 457-475
38   Hoofdstuk: Love at first byte
M. Lea, R. Spears in: Understudied relationships: Off the beaten track (1995), p. 197-233
39   Hoofdstuk: Children's understanding of emotion
A.S.R. Manstead in: Everyday Conceptions of Emotion (1995), p. 315-331
40   Hoofdstuk: Evaluating and extending the theory of planned behaviour
A.S.R. Manstead, D. Parker in: European Review of Social Psychology (1995), p. 69-95