The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 1993

111 tot 120 van 203
1   11   21   31   41   51   61   71   81   91   101   111   121   131   141   151   161   171   181   191   201

111   Hoofdstuk: El proceso de reagrupación familiar Marroquí en los Países Bajos 1968-1991
P. de Mas (1993), p. 181-207
112   Boek: Over wegen, schatten en sturen.
C. Meijer, G.W. Meijnen, J. Scheerens (1993), 140 p.
113   Artikel: De evaluatie van het Onderwijsvoorrangsbeleid geëvalueerd.
G.W. Meijnen, J. Kloprogge in: Pedagogische studiën, Vol. 70 (1993), p. 84-97
114   Artikel: De evaluatie van het Onderwijsvoorrangsbeleid. Een introductie op de artikelen.
G.W. Meijnen, J. Kloprogge in: Pedagogische studiën, Vol. 70 (1993), p. 82-89
115   Hoofdstuk: Eenheid of verscheidenheid.
G.W. Meijnen in: Schoolloopbanen in Amsterdam : leerlingen op Amsterdamse scholen voor algemeen voortgezet onderwijs in de jaren zeventig (1993), p. 3-13
116   Artikel: Kindergarten education: a study of effective education for young children at risk.
G.W. Meijnen, L. Sontag in: European early childhood education research journal, Vol. 1 (1993), p. 51-65
117   Hoofdstuk: Magneetscholen: de reikwijdte van een nieuw concept.
G.W. Meijnen in: Magneetscholen, aantrekkelijke en effectieve scholen? (1993), p. 61-71
118  download 485510 Artikel: Schoolcarrière is nog steeds een klassenkwestie.
G.W. Meijnen, F. Riemersma in: Didaktief, Vol. 23 (1993), p. 21-22
119   Artikel: Thema: Evaluatie Onderwijsvoorrangsbeleid.
G.W. Meijnen, J. Kloprogge in: Pedagogische studiën, Vol. 70 (1993), p. 242-274
120   Hoofdstuk: Beslissen met tests en studietoetsen
G.J. Mellenbergh in: Beslissen en beoordelen: Besliskunde in de psychologie (1993), p. 96-120