The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen - 1991

111 tot 120 van 170
1   11   21   31   41   51   61   71   81   91   101   111   121   131   141   151   161

111   Artikel: Marokkaanse migratie naar Nederland : perspectief vanuit de herkomstgebieden
P. de Mas in: Internationale spectator, Vol. 45 (1991), p. 110-118
112   Boekbespreking:
G.W. Meijnen in: Pedagogische studiĆ«n, Vol. 68 (1991), p. 373-374 , Lastige leerlingen : een empirisch onderzoek naar sociale oorzaken van probleemgedrag op basisscholen.
113   Artikel: Comparing opportunity. Further research on educational opportunity.
G.W. Meijnen, J.L. Peschar in: International Journal of Educational Research, Vol. 15 (1991), p. 1-121
114   Artikel: Cultural capital and learning process.
G.W. Meijnen in: International Journal of Educational Research, Vol. 15 (1991), p. 7-24
115   Hoofdstuk: Groei of stagnatie? Een overzicht van vijftig jaar onderzoek naar de relatie tussen sociale herkomst en schoolsucces.
G.W. Meijnen in: Onderwijsachterstanden : verslag van de SVO-jubileumconferentie (1991), p. 43-57
116   Artikel: Introduction.
G.W. Meijnen, J.L. Peschar in: International Journal of Educational Research, Vol. 15 (1991), p. 3-7
117   Hoofdstuk: Onderwijsonderzoek in perspectief.
G.W. Meijnen in: Aspecten van onderzoek : theorie, variabelen en praktijk. (1991), p. 85-98
118   Boekredactie: Schoolvoorbeelden. Effectief onderwijs aan kinderen in achterstandsmilieu.
G.W. Meijnen, G. Smink, G. Ledoux, M. Robijns (1991), p. 120
119   Hoofdstuk: Uiterlijke vormgeving of effectief gedrag? Zijn de contouren voor de effectieve school al zichtbaar?
G.W. Meijnen in: De grensverleggende basisschool. (1991), p. 29-41
120   Artikel: Social phobia: Individual response patterns and the long-term effects of behavioral and cognitive interventions. A follow-up study
P.P. Mersch, P.M.G. Emmelkamp, C. Lips in: Behaviour Research and Therapy, Vol. 29 (1991), p. 357-362