The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publicatielijst

Faculteit Economie en Bedrijfskunde - 2009

181 tot 190 van 704
1 ... 61 ... 131 ... 161   171   181   191   201   211 ... 281 ... 351 ... 421 ... 491 ... 561 ... 631 ... 701

181  download 221635 Rapport: Intergenerational risk sharing within funded pension schemes
J. Cui, F. de Jong, E. Ponds (2009), p. 34
182   Rapport: Longevity risk pricing
J. Cui (2009), p. 36
183  download 221636 Rapport: What should your DC default be?
J. Cui (2009), p. 50
184   Artikel: Corporate relocation in venture capital finance
D. Cumming, G. Flemming, A. Schwienbacher in: Entrepreneurship Theory and Practice, Vol. 33 (2009), p. 1121-1155
185   Artikel: Style drift in private equity
D. Cumming, G. Fleming, A. Schwienbacher in: Journal of Business Finance & Accounting, Vol. 36 (2009), p. 645-678
186   Artikel: Style drift in private equity
D. Cumming, G. Fleming, A. Schwienbacher in: Journal of Business Finance & Accounting, Vol. 36 (2009), p. 645-678
187   Artikel: Inferring comprehensible business/ICT alignment rules
B. Cumps, D. Martens, M. De Backer, R. Haesen, S. Viaene, G. Dedene, B. Baesens, M. Snoeck in: Information & Management, Vol. 46 (2009), p. 116-124
188   Artikel: Delimitation and coherence of functional and administrative regions
F. Cörvers, M. Hensen, D. Bongaerts in: Regional Studies, Vol. 43 (2009), p. 19-31
189  download 173662 Artikel: De tien grootste valkuilen bij Lean Six Sigma
P.D.F. Daalen, R.J.M.M. Does in: Kwaliteit in bedrijf, Vol. 25 (2009), p. 6-9
190   Artikel: A dual-sequence framework for B2C relationship formation: moderating effects of employee communication style in online group chat
P.A. Dabholkar, W.M. van Dolen, K. de Ruyter in: Psychology & Marketing, Vol. 26 (2009), p. 145-174