The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publication list

Faculty of Social and Behavioural Sciences - 2005

451 to 460 of 1506
1 ... 141 ... 301 ... 431   441   451   461   471 ... 601 ... 751 ... 901 ... 1051 ... 1201 ... 1351 ... 1501

451   Article: Recensies over literatuur. Schrijven om te leren
M.H. Kieft, G.C.W. Rijlaarsdam in: Tsjip. Tijdschrift voor literiaire vorming, Vol. 15(2) (2005), p. 17-21
452   Article: Schrijftaken en schrijverstypen
M.H. Kieft, G.C.W. Rijlaarsdam in: Levende Talen Magazine, Vol. 92(2) (2005), p. 9-12
453   Article: Lezen doet schrijven en schrijven doet lezen
M.H. Kieft, H. Broekkamp in: Tsjip. Tijdschrift voor literiaire vorming, Vol. 15(1) (2005), p. 29-33
454   Chapter: Writing hypertexts: Learning and transfer effects
M.A.H. Braaksma, G.C.W. Rijlaarsdam in: Learning and teaching mother tongues: The role of literature for children and young adults at home and at school. Abstracts for the 5th Conference of the International Association for the Improvement of Mother Tongue Education (2005), p. 24-25
455   Chapter: De relatie tussen literair lezen en creatief schrijven
H. Broekkamp, T.M. Janssen in: HSN 19. Negentiende conferentie Het Schoolvak Nederlands. Rotterdam, 18 -19 november 2005, Programma (2005), p. 59-60
456   Chapter: Benefits of self-questioning in the literature classroom
M.A.H. Braaksma, T.M. Janssen in: Learning and teaching mother tongues: The role of literature for children and young adults at home and at school. Abstracts for the 5th Conference of the International Association for the Improvement of Mother Tongue Education (2005), p. 24-
457   Chapter: Differences in adaptivity between good and weak literature readers
M.A.H. Braaksma, T.M. Janssen, G.C.W. Rijlaarsdam in: Integrating multiple perspectives on effective learning environments. Abstracts 11th European Conference for Research on Learning and Instruction (2005), p. 1144-1145
458   Chapter: Verhalen leren interpreteren door zelf vragen te stellen
M.A.H. Braaksma, T.M. Janssen in: HSN 19. Negentiende conferentie Het Schoolvak Nederlands. Rotterdam, 18 -19 november 2005, Programma (2005), p. 31-32
459   Book editorial: Studies in Writing
G.C.W. Rijlaarsdam (2005)
460   Chapter: Onderzoek op een rij: De kracht van observerend leren in onderzoek aangetoond
G.C.W. Rijlaarsdam in: HSN 19. Negentiende conferentie Het Schoolvak Nederlands. Rotterdam, 18 -19 november 2005, Programma (2005), p. 34-