The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publication list

Faculty of Social and Behavioural Sciences - 1996

441 to 450 of 2244
1 ... 221 ... 421   431   441   451   461 ... 671 ... 891 ... 1121 ... 1341 ... 1561 ... 1791 ... 2011 ... 2241

441   Chapter: A triangular model of Evaluation . Social frames of reference to evaluate writing performance. 11
G.C.W. Rijlaarsdam in: 11. Symposium Deutschdidaktik Europa Nation Region. Von anderen lernen. (1996), p. 115-116
442   Chapter: Op weg naar zelfstandig leren in de basisvorming bij Nederlands. Enkele instructietechnieken in de didactiek van zelfstandig leren.
G.C.W. Rijlaarsdam, M.J. Couzijn in: Leren leren in het talenonderwijs (1996), p. 4-4
443   Chapter: Observation as effective learning in writing courses: About the connection between writing and reading
G.C.W. Rijlaarsdam, M.J. Couzijn in: Abstracts 1996 European Writing Conferences (1996), p. 16-16
444   Chapter: An agenda for Research into an interactive Compensatory Model of Writing. Many Questions, Some Answers
G.C.W. Rijlaarsdam, H. van den Bergh in: The Science of Writing. (1996), p. 107-126
445   Chapter: Cognitieve activiteiten gedurende het schrijfproces en de relatie met tekstkwaliteit; planning en formuleren
G.C.W. Rijlaarsdam, H. van den Bergh in: Programmaboek 7e VIOT-Congres (1996), p. 64-65
446   Chapter: Temporal organisation of writing processes: Why and how.
G.C.W. Rijlaarsdam, H. van den Bergh, H. van der Hoeven, J. Andriessen in: European Writing Conferences. (1996), p. 146-147
447   Book editorial: Effective teaching and learning of writing . Current trends in research.
G.C.W. Rijlaarsdam, H. van den Bergh, M.J. Couzijn (1996)
448   Book editorial: Theories, models & methodology in writing research.
G.C.W. Rijlaarsdam, H. van den Bergh, M.J. Couzijn (1996)
449   Article: Teaching women's history in secondary education.
G.T.M. ten Dam, R.A.L. Rijkschroeff in: Theory and Research in Social Education, Vol. 24 (1996), p. 71-89
450   Article: Verschillen in leerstijlen: sekse en sekse identiteit
S.E. Severiens, G.T.M. ten Dam in: Tijdschrift voor Onderwijsresearch (1996)