The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publication list

Faculty of Social and Behavioural Sciences - 1988

91 to 100 of 130
1   11   21   31   41   51   61   71   81   91   101   111   121

91   Chapter: Techniques and timing in directive family therapy with victims of the holocaust
A. Lange in: Grief and Bereavement in Contemporary Society (1988)
92   Chapter: The combination of paradoxical and problem solving assignments in the treatment of fighting couples.
A. Lange in: Advances in Theory and Practice in Behavior Therapy (1988)
93   Article: Vergelijkende groepsstudies en PRT
A. Lange in: Directieve Therapie, Vol. 8 (1988), p. 116-126
94   Article: The development of lateral event-related potentials (ERPs) related to word naming: A four year longitudinal study.
R. Licht, D.J. Bakker, A. Kok, A. Bouma in: Neuropsychologia, Vol. 26 (1988), p. 327-340
95   Article: Effect of feedback on base-rate utilization.
S.T. Lindeman, W.P. van den Brink, J. Hoogstraten in: Perceptual and Motor Skills, Vol. 67 (1988), p. 343-350
96   Article: Het effect van gezinstherapie: Een meta-analyse
E. Markus, A. Lange, T. Pettigrew in: Directieve Therapie, Vol. 8 (1988), p. 244-267
97   Chapter: Basisvorming in het onderwijs, tussen onderzoek en beleid.
G.W. Meijnen in: Algemene basisvorming : schept de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid betere onderwijskansen? (1988)
98   Chapter: Functies van onderwijs.
G.W. Meijnen in: Poly-onderwijs zakboekje. (1988), p. A 2/1-A 2/10
99   Inaugural lecture: Het rendement van kultureel kapitaal.
G.W. Meijnen (1988), p. 20
100   Article: Het rendement van kultureel kapitaal.
G.W. Meijnen in: Comenius : wetenschappelijk tijdschrift voor demokratisering van opvoeding, onderwijs, vorming en hulpverlening, Vol. 8 (1988), p. 323-343