The UvA-LINKER will give you a range of other options to find the full text of a publication (including a direct link to the full-text if it is located on another database on the internet).
De UvA-LINKER biedt mogelijkheden om een publicatie elders te vinden (inclusief een directe link naar de publicatie online als deze beschikbaar is in een database op het internet).

Publication list

Faculty of Humanities - 2002

11 to 20 of 1196
1   11   21   31 ... 111 ... 231 ... 351 ... 471 ... 591 ... 711 ... 831 ... 951 ... 1071 ... 1191

11   Book: Introduccion a la Logica
J.F.A.K. van Benthem, J.A.G. Groenendijk, D.H.J. de Jongh, M.J.B. Stokhof, H. Verkuyl (2002)
12   Book editorial: Taal en taalwetenschap
R. Appel, A.E. Baker, K. Hengeveld, F. Kuiken, P.C. Muysken (2002), p. XIV, 375
13   Book editorial: Vegetius, Het Romeinse Leger. Handboek voor de generaal.
F.J.A.M. Meijer (2002), p. 176
14   Chapter: Wrecks in the Mediterranean as evidence of economic activity in the Roman
F.J.A.M. Meijer in: Essays in Ancient History in Honour od H.W. Pleket (2002), p. 135-156
15   Chapter: Primitive orality and archaic heroism: The romantic conception of epic
J.T. Leerssen in: Romanticna pesnitev. Ob 200. obletni rojstva Franceta Preserna. Mednarodni simpozij Obdobja - Metode in zvrsti, Ljubljana, 4.-6. december 2000 (2002)
16   Book review: Het gevoel van 1800
M.T.C. Mathijsen-Verkooijen in: Folia, Vol. 55 (2002), p. 16-17 , 1800. Blauwdrukken voor een samenleving
17   Book review: Ja kind, moed heb ik wel, om te sterven
M.T.C. Mathijsen in: Historisch Nieuwsblad (2002), p. 48-49 , Multatuli. Leven en werk van Eduard Douwes Dekker
18   Book editorial: Hartstocht in contrapunt
M.T.C. Mathijsen (2002), p. 237
19   Chapter: Een parabel voor geesteswetenschappen
M.T.C. Mathijsen in: Het Bildungsideaal aan de postmoderne universiteit. De toekomst van de geesteswetenschappen (2002), p. 17-23
20   Chapter: Academische vorming. Een interview met E. van den Heuvel, M. Mathijsen en H. Oosterbeek
M.T.C. Mathijsen in: Bouwen aan academisch onderwijs. Verkenningen bij gelegenheid van het afscheid van professor Karel van Dam (2002), p. 101-111